morgonstund..


Godmorgon! Har haft en riktigt effektiv tisdagsmorgon än så länge, är idag ledig från skolan men gick ändå upp redan halv sju för att en halvtimme senare möta upp Tone för att köra ben/rumpa på gymmet, blev ca 2h träning och därefter övningskörde jag. Lyxade till det med en ordentlig frukost med favoritfrukterna, fincrisp och celsius framför gårdagens Top model avsnitt. Nu: Körkorts-teori och i eftermiddag väntar en körlektion.

Förövrigt blir jag en helt annan människa när solen är framme, trots att jag igår både gjorde en vurpa i skoltrappen och sträckte ljumsken under combatpasset så kändes fan livet helt underbart. Nu hoppas jag att snön håller sig borta fram tills i höst, men kanske får man inte ha för höga förväntningar på vädret? Hoppas iallefall att ni får en riktigt bra tisdag! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0