inte den bästa måndagen


Har inte haft den bästa måndagen, började dagen med att få en nyhet som för mig innebar problem (även om nyheten i sig också hade en fin sida) så vart jag hemskt ledsen och när jag sedan missade bussen på det brast allting, och åkte därför hem igen och gömde mig under täcket. Ni vet när man sett fram emot något SÅ länge och så bara tas det ifrån en? Förstod väl att allting var för bra för att vara sant för tillfället..
Men, ska jag behöva vända upp och ner på hela världen för att hitta en lösning får det så vara, för jag tänker inte ge upp. 

Kom nyss hem från gymmet, körde bodypump och sedan en tabata på löpbandet för att trötta ut benen det sista, ska föressten tipsa er om appen jag använder till tabata, den är så bra! Men nu ska jag faktiskt packa ihop mina grejer och sätta mig på bussen till Falun för att sova och umgås lite med Elise såhär en sen måndag. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0