från zara - 17/3


En utav två vårjackor jag fick med mig hem från Stockholm, denna kommer från Zara och kostade 800 svenska riksdaler.
Ser verkligen fram emot att få bära denna när vädret tillåter så att säga!

Skulle verkligen behöva en kväll till att bara förbereda blogginlägg, har så mycket idéer och saker att visa er men hinner liksom inte riktigt med. Nu när jag är hemma igen är det fokus på träning, plugg och körkort igen och ni får därför ha lite tålamod med mig! Har hela dagen suttit i skolan och skrivit om 1920-tal och såg nyligen att det var värt slitet när resultatet blev ett A, nu på kvällen har jag varit på releasen utav combaten och sen satt jag och tjattrade lite med Sanna innan jag slutligen åkte hem, pluggade lite och skickade in en uppgift. Nu ska jag sova, imorgon har jag sovmorgon vilket är så uppskattat. Puss 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0