efter en veckas praktik på Face Stockholm


I fredagskväll klev jag av bussen i hemstaden efter en vecka i huvudstaden. Efter att ha blivit totalt överöst med positiv respons sista dagen utav min handledare var det ännu svårare för mig att slita mig därifrån och en extrem tomhet i hela kroppen tog över. Från att i måndags aldrig tidigare varit in i en Face butik till att en vecka senare få höra ord som "Tror aldrig jag träffat någon som lärt sig så mycket på så kort tid och verkligen visat driv och vilja, om du lärde dig så här mycket på en vecka får det mig att undra hur det varit om du fått två veckor till då hade du nog gått att anställa" Och med tanke på att jag även känt mig osäker och känt att jag inte kan leverera så mycket som jag egentligen skulle vilja pga okunskap både i sortimentet samt deras upplägg så blev jag så chockad över dom fina orden, samtidigt SÅ stolt över mig själv. 

Nemo har varit här hela helgen vilket har varit jätte mysigt, igår firade vi min storasyster som fyllde 25 tidigare i veckan
(Grattis igen! Love U ♥) Till kvällen drack jag rom och cola hos Sanna men det slutade med att jag fick min sista drink hos min syster där det bjöds på lite dans men desto mer skratt från mitt håll. 
 
PS: Har mycket från Stockholmo att visa er, håll koll kompisar! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0