Allévo - viktkontroll


Fick med mig dessa från min syster idag och tänkte att det faktiskt kunde vara kul att testa.
Allévo är ett näringspulver med mycket lågt kalori-innehåll men som fortfarande innehåller alla vitaminer och mineraler man behöver. Alltså ett alternativ för viktminskning. 

Jag har tidigare varit väldigt anti och emot detta, då jag anser att bästa sättet att förlora vikt på är kombinationen mellan träning och bra kost.
Jag kommer endast att byta ut ett mål om dagen eftersom jag fortfarande kommer behöva energi för att orka träna och sen får vi se vad jag tycker om detta och hur min kropp kommer reagera.
 
Hoppas även på att detta ska hjälpa mig att få rutin på maten igen, då det är minst lika viktigt att äta när man vill gå ner i vikt, helst ska man äta 5/6 mål om dagen (mål och mellanmål) eftersom jag oftast bara äter 2/3 ggr om dagen på grund av skola, pendling och träning, så hoppas jag att detta ska kunna hjälpa till då det är enkelt att ta med sig till överallt och enkelt att göra. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0