midsommarhelgen


Går inte att hitta ett fel på midsommar, det är verkligen den perfekta högtiden speciellt med tanke på att man har hela sommaren framför sig och vilken härlig reminder är inte det? Jag svävar på moln så fort jag tänker på hur mycket fantastiskt som ska ske den här sommaren och att jag ännu har allting framför mig, så underbart!
 
Iallefall midsommarafton började som sagt med att vi åkte upp till Borlänge för att Tonis skulle få bli lite uppiffad, (det blev så bra!) Sedan styrde jag vidare hem till Bispberg för firandet uppe i byn som är alla tiders tradition, till kvällen umgicks jag med mina friendos men var nykter eftersom jag var chaufför fram till fyra tiden på morgonen. 

Midsommardagen var det självklart dalen som gällde, vi hade en lite förkula hos Tone innan vi vandrade ner för backen, jag i mina finaste klackar och med några glas Strawberry Daiquiri i kroppen, det var en fin kväll men redan vid tre tiden vandrade jag upp för backarna i regnet tillsammans med min syster och idag har jag mått förvånansvärt bra! 

Det var kort och gott om min midsommarhelg, nu är det dags för mig att sova börjar nämligen jobba imorgon! Har jag sett fram emot mina 07-16 pass? Nja, men pengar växer tyvärr inte på träd så det är bara att ta sig i kragen. Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0