långhelg


Var i Uppsala onsdag till fredag med Tone och Sanna, vi shoppade och gick på bio bland annat. // Sov sedan inne i stan hos Tone hela helgen, vi nattgymmade och pratade tills vi (eller jag..) knappt kunde hålla ögonen öppna. // Vi trillade in på Juni månad och min lilla prins fyllde 6(!!)år, självklart åkte jag till Västerås för att fira honom, herregud vad jag älskar honom! // Sov även hos Lovisa natten till idag, eller rättare sagt satt ute på balkongen och pratade om livet hela natten, alltså vad vi har växt tillsammans hon och jag! // Efter en körlektion som inte kändes helt okej och efter att ha skickat in nästan alla skoluppgifter gick jag ut på promenad med min lilla solstråle. 

Så kan vi sammanfatta min långhelg. Hoppas ni mår bra vänner! Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0