körkort och allt som hör det till.


KÖRKORT! Svävat på moln det senaste dygnet, nu får jag köra runt på vägarna bäst jag vill och det går nog inte att beskriva hur lycklig jag är över att jag ÄNTLIGEN fick belöning efter allt slit och lyckades ta körkortet innan sommaren som var mitt mål. Igår efter uppkörningen åkte jag hem, mamma köpte med sig tårta och hela familjen samlades innan jag tog bilen tillsammans med Lovisa och styrde mot Sandviken, jag agerade chaufför och körde runt på mina favoriter hela kvällen, vi var förbi på en förfest, åkte till Gävle, Emma nattbadade (Vi andra fega..) och tillslut kröp vi allihop tillsammans ner i sängen! 

Bästa känslan: Åka själv i bilen och spela min DRIVING.AROUND spellista på hög volym. Listan innehåller så många feel-good-låtar. Jag tycker om den!

Tänkte att jag kunde passa på att även svara på en fråga som hade trillat in! 
Ja, jag klarade både teorin och körningen på första försöket, tack och lov! Teorin hade jag förra tisdagen och jag hade verkligen tokpluggat innan och det ledde till att jag fick 58/65 rätt och körningen gick som sagt också helt och hållet som den skulle! :-) 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0