back for real this time


I samband med att jag skickade in mina sista skoluppgifter satt jag mig även på ett flygplan och tog sommarlov några dagar tidigare, Rhodos hade väntat oss ända sedan i Januari så det var liksom på tiden, perfekt efter ett par minst sagt hektiska månader med körkortsplugg och skola. Men nu såhär en vecka efter sol, fest och galenskap är jag tillbaka på svensk mark igen, både jag och Emma var överens om att den här veckan var bland den bästa i våra liv och kommer vara svår att glömma! (Jag kommer skriva mer, visa bilder och en liten video! Löfte!) 

Imorgon är det årets bästa högtid, älskar verkligen midsommar och allt som hör det till. Under kvällen har jag tillsammans med Lovisa och Tone plockat blommor till kransarna och imorgon bitti blir det ganska tidig uppgång för att köra förbi Kupolen en sväng där vi bokat upp en tid till Tone på Make up store, för att hon förtjänar det. 
Nu ska jag nog springa upp och ta lite hostmedicin för att sedan få mig lite sömn, ja kroppen är inte helt pigg efter en vecka i Grekland, men egentligen, vad gör det om 100 år? Håll utkik kompisar, jag är tillbaka på heltid igen! Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0