tre tre tre tre


Tre saker som gör mig glad... 

Att sommaren oftast erbjuder mer än man vågar drömma om, att det ligger äventyr runt hörnet hela tiden så länge man vågar vara spontan och ta alla chanser man får till att skapa minnen, och bäst av allt? Vi har fortfarande hela Juli + Augusti framför oss. 

Min systerdotter, det går knappt att förklara hur mitt humör kan gå från 0 till 100 bara genom att titta på henne. Hon är det finaste jag vet och hon ger mig hopp. 

Jag blir så glad och tacksam när jag tänker på hur fint det här året varit än så länge och hur mycket fint som står framför mig, det känns verkligen som att 2014 är mitt år, på riktigt. 
 
Tre saker jag saknar... 

Saknar kärlek, att få känna mig speciell och uppskattad av HONOM.

Skulle vilja stå på fotbollsplanen igen, fotbolls-VM gör inte att min saknad blir mindre. 

Jag saknar även min barndom, även fast jag älskar att växa upp, kunna göra vad jag vill och gå min egen väg, så skrämmer det mig så fruktansvärt att jag aldrig mer kommer att bli yngre än vad jag är idag. 
 
Tre saker jag ogillar... 

När man endast duger för någon när ingen bättre finns omkring. Hur hopplöst det känns när man verkligen försöker vara "någon" för en människa men känner sig som "ingen" Ytliga relationer, kort och gott. 

Droger och allt vad det kan göra med människor. Är det inte bra sorgligt när man väljer sitt beroende framför sitt barn etc? 

Människor som är respektlösa. Man kanske inte tycker om alla människor, men det är INTE okej att kasta skit på andra för att komma längre själv utan man ska kunna respektera varandra. 
 
Tre saker jag vill ha... 

En ny garderob med träningskläder skulle verkligen inte sitta helt fel.

Det finns en sjukdom som får mig att hålla andan såfort den kommer på tal, jag skulle vilja ha ett botomedel emot den och kasta ut den i världen till alla kämpar och kämparna som jag har i min omgivning. 

En bil? En fin bil. 



 







Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0