fyra löften


 
1. Skaffa ett jobb -  Det finns så mycket jag vill göra, men allt i livet kostar pengar och därför är det nog läge till att skaffa sig ett ordentligt jobb, har ju gått arbetslös (haha, vad vuxet det lät) i snart ett halvår då min tidigare arbetsplats gick i konkurs.. Men som sagt! Vill inte behöva känna mig begränsad eller mjölka pengar utav mina föräldrar, så ett nytt jobb ska jag se till att få.

2. Ta körkort - Gud vad jag längtar till den dagen då jag har körkortet i handen, vilken lättnad det kommer vara! Eftersom jag fyller 18 i slutet av månaden är det bara att kämpa på, tänker inte pressa mig själv för hårt men så fort som möjligt efter födelsedagen skulle det ju vara underbart att få åka runt själv i bilen. 

3. Träningen och kosten - Vara strikt med kosten och träna på som vanligt, egentligen ska detta inte ens behöva vara ett löfte då det redan är min vardag men en liten påminnelse på att fortsätta kämpa sitter väl inte fel, eller hur? 

4. Lägga energin RÄTT - Kärlek och energi på dom människor som förtjänar det istället för på människor som inte förtjänar ens energi överhuvudtaget. Fokusera på det som är rätt och som gör mig lycklig. 
 
 
 

Kommentarer
Joy malou Schubert - Set yourself free

Hej! God fortsättning ♡☆

Jag är inte aktiv på bloggen atm. Därför svarar jag glest på alla kommentarer jag får.

Ser att du har fixat datum/månader själv för detta år, 2014. Så jag behöver inte hjälpa dig verkar det som trots allt.

Publicerat: 2014-01-01 Klockan: 23:01:42
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Joy malou Schubert - Set yourself free

SVAR: Okej. Härligt! Statistiken är så för alla. Den krånglar ju jätteofta. Blogg.se är "kända" för det eftersom många "klagar" på detta.

Publicerat: 2014-01-01 Klockan: 23:20:45
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0