Face Stockholm


Ännu en glad nyhet! Har fått praktik på Face i Stockholm vecka 11. Butiken ligger på Drottninggatan och jag kommer bo och få spendera tio dagar tillsammans med Lovisa. Kan det bli mer perfekt? 

Jag vill bara tillägga hur stolt jag är över mig själv! Har kämpat hela hösten och verkligen hittat tillbaka till min målmedvetenhet. För mig är inte detta bara en veckas praktik i Stockholm för mig är detta ett bevis på att jag kommer lyckas, jag har vad som krävs för att ta mig ifrån den här staden som inte alls är gjord för mig, efter studenten ska jag packa ihop mina saker och lämna den här staden och att känna att jag faktiskt redan nu vågar satsa, vågar öppna dörrar till något som kan bli större möjligheter i framtiden känns så extremt rätt, för jag vet att jag har vad som krävs. När ingen annan trodde på mig, trodde jag på mig själv. 
Som min stylist lärare även sa idag. "Stolt över dig, detta är du värd!" Jag är stolt över mig själv och jag är värd detta. 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0