❤️❤️


Att det är alla prövningar i livet som formar den person du kommer att vara imorgon är inget jag tvivlar på. Det handlar inte om alla gånger man undviker problem och hur pass bra man sköter sig, snarare om vad man går igenom. Alla faller och tappar fotfästet någon gång i livet, det handlar inte om hur hårt du landar utan om hur du finner ett sätt att ta dig upp varje gång. Det handlar inte om de gånger du går i tusen bitar utan om hur du varje gång finner styrkan att pussla ihop alla bitar igen. Alla tårar man fällt för människor som orsakat smärta är inte onödigt spillda dom förde dig nära de människor som fanns där och torkade dom. Och just där, i all röra, hjärtan som va i tusen delar och alldels för många tårar som blivit spillda stod vi som två frågetecken och hade den turen att hitta dig, min stöttepelare. Vi lärde oss att finna oss i det vi inte kan ändra på, fastän det är vissa saker man aldrig kommer kunna acceptera & under bara under ett år hade du kommit mig närmare än vad jag någonsin trodde va möjligt under så pass kort tid. Och efter ett år bestämde jag mig för att flytta 20 mil härifrån, från människor som jag är så fäst vid och beroende av som jag älskar mer än allt utan att ens veta om saker och ting skulle bli bättre eller värre än vad det redan var. Och utan denna fina människa hade det nog inte ens gått hälften så bra, för hon trodde på mig mer än någon annan och satte som alltid mig före sitt eget mående och stöttade mig endast för hon visste att jag ville det här. En av tusen saker som du gjort för mig, tack för att du får mig att stå på benen , för allting du någonsin gör, för att du alltid är ett samtal bort oavsett vad. Och trots allting som händer runt omkring dig nu så glöm inte att du är så mycket bättre än vad du tror och förtjänar så mycket mer, och jag lovar allting kommer bli bra till slut, du kommer se att allting löser sig, även om
man ibland behöver kämpa mer än nödvändigt så kommer det lösa sig & det kommer vända, och du kommer få glänsa så mycket som du borde och förtjänar! 
Grattis på din 18-års dag, gör den till den bästa. Jag älskar dig ❤️

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0