Det är så mycket bättre om vi är tillsammans


Nu är så gott som allting klart! Packningen, minneskort rensade och spotify-listor synkade (Jamaica my Paradise. Mysis på strandis After sun) Dom två sista är ganska udda men dom är spontant ihopsatta. 
Nu ska jag strax krypa till sängs och läsa lite bloggar, sista natten i min egen säng på över två veckor..Oj!  Imorgon blir det iallefall tidig uppgång ska nämligen till gymmet och träna innan jag sätter mig på tåget mot Arlanda, blir sovandes på hotellet där imorgon och sen på måndag morgon lyfter vi! 

På tal om bloggning och uppdatering när jag är borta: Kommer dyka upp lite gästbloggar, några tidsinställda, en frågestund och KANSKE att jag kan slänga upp lite bilder när jag är där borta? Dock är inte det prio. 
Puss 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0