adjö, for so long.


Att stänga igen resväskan inför en utlandsresa är lika läskigt varje gång, men nu har jag säkerhetskollat så allt är med x-antal gånger och jag tror jag ska klara mig med åtta shorts, sju klänningar och topparna behöver vi nog inte ens räkna. Jag har fyra böcker med mig, det enklaste i sminkväg (solpuder, mascara, några skuggor, lip-care-mix) hårolja, träningskläder och miljontals saker till. Okej, jag är nog redo att stänga igen den där förbaskade resväskan NU.. För att sedan öppna den igen i en annan världsdel, Sydamerika, Jamaica. 

Hoppas ni får det fantastiskt här hemma, det blir vad man gör det till! Kom ihåg det. (Frida, Välkommen hem! Love dig ♥)
Vill ni ha koll på mig där borta är en idé att följa mig på instagram, där heter jag "aalmajohanna" 
Puss och massor med kramar. Ta hand om er och varandra! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0