2014


En FANTASTISK kväll hade jag igår. Efter att vi fått i oss lite käk, sett till att alla glittrade och fått i oss lite drinkar så åkte vi mot en bystuga där det var festligheter. Jag gick med största leéndet mestadels utav kvällen, kramades och när tolvslaget kom så fick jag även den där omtalade nyårskyssen. 

Ett helt nytt år står framför mig, och jag har så mycket förväntningar och jag ska verkligen kämpa för att uppnå det jag drömmer om, make dreams into plans. Blir kul att se vart man står om ett år från och med idag! Men ni följer väl med på vägen? jag ska inte göra er besvikna! Hoppas ni mår bra och hade ett riktigt bra avslut på 2013 och start på 2014.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0