2014-01-06 - Ett år


6 Januari. Ett år har gått sen jag tog den vänstra bilden och här står jag idag! Träningen hjälpte mig att komma ur ett mörker som höll på att döda mig inombords, jag lyckades filtrera bort känslor och tankar som gjorde mig illa och istället börja tänka på mig själv, det som fick mig att må bra. Att jag såhär ett år efter kan stå här och märkbart kunna titta tillbaka och se resultat är så värdefullt, jag har lyckats fullfölja detta. Men det viktigaste av allt är att jag har hittat mig själv igen, min livsgnista är tillbaka och jag ser bara möjligheter inför framtiden, min resa är inte slut det väntar mig mer utmaningar men idag är det min livsstil. Tack
 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0