18 och 18


Har både varit up in space och under the earth dom senaste dagarna, vilket kanske inte är så konstigt egentligen? Hände så himla mycket i mitt liv för tillfället vilket gör att det blir extra kaos i huvudet på kvällen när jag har tid att tänka och grubbla. Men! Idag är det lördag, det är den 18 Januari och jag ska ha 18års festligheter såhär tolv dagar före the big day tillsammans med finaste vännerna, mina närmaste är så jäkla utspridda i olika städer och platser i världen vilket gör att det är svårt för alla att vara delaktiga, tyvärr.. Frida är i Indien(kom hem!) Daniela och Emma komma saknas, men får glädjas åt att Lovisa och Lene kommit hem från huvudstaden delvis för min skull! 
Iallefall, har städat och även börjat packat, Lovisa kommer om ett litet tag, har utnämnt henne till min högra hand denna dag, hår ska färgas, löshår ska sys, mat ska lagas och drinkar ska göras. Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0