wedding and nails


Idag hade jag teoretiskt bröllopsprov, det mesta satt redan i huvudet så det gick faktiskt riktigt bra! Det handlade mycket om vad man som stylist ska göra under en konsulation, vad som är yes och no inom sminket samt håret, och även hur man ska få kunden/bruden att känna sig trygg,
as simple as that. Imorgon är det manikyrprov i två delar, det praktiska räknar jag med att det kommer gå bra men det teoretiska blir nog något kämpigare, men får göra mitt bästa. 

Alltså så mycket kärlek riktat till min linje. Visst är det underbart att få hålla på med det man älskar, inte ens skolarbeten och prov blir till något ångestfyllt. Wish me good luck tomorrow. 

 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0