jag överlever


Känns så overkligt att jag för ett dygn sedan var på andra sidan jorden och nu ligger jag hemma i min egna säng. Jag är jetlaggad, har absolut ingen tidsuppfattning och känner mig otroligt ostabil känslomässigt, men vad gör det om hundra år? Har en otrolig resa bakom mig. 

Imorgon är det back to school som gäller, blir en liten mjukstart då vi har frilufsdag imorgon (kontrasten mellan sol 30+ till snö och -grader.) på torsdag har vi studiedag=ledig, och på fredag är det praktik som gäller. Längtar efter att få träffa tjejerna imorgon vi har nog en hel del att tjattra ikapp om! Verkar även som dom har lite fina planer inför helgen, kort och gott. Jag överlever. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0