Hallå igen.


Hemma i Sverige igen, så långt ifrån det soliga paradiset jag lämnat bakom mig.
På återseende mitt älskade Jamaica var allt jag hade att säga när planet lyfte igår och gråtit det har jag också gjort. 

Den här resan kom så lägligt till för mig, bort från vardagen med stress och känslorubbningar, ända sedan jag landade där borta har jag tillåtit mig själv att släppa ALLT som pågår hemma för att kunna njuta till fullo och fokusera på mig själv. Jag har insett att det finns fler beslut/val som jag måste ta för mig själv, ja helt enkelt lyssna på mig själv! Detta ledde till en avföljning på instagram, inte för att jag ogillar människan, nej tvärtom.. Jag kände att det är inte värt att tappa hjärtat i knät varje gång namnet dykte upp. Det ledde även till att jag lämnade en kommentar på en blogg med några ord som kom rakt från hjärtat, det kanske var en chansning? Men det kändes rätt och jag hoppas även att det kom fram rätt. 

Självklart hade jag hellre stannat kvar i Jamaica, och som man säger där: "No problems" (det finns alltså inga problem) 
Men jag får fokusera på allt fint omkring mig och allt bra jag ändå går till mötes, har en händelserik vår framför mig. Kanske inte bör glömma att nämna att jag tydligen är 18 nuför tiden och allt vad det nu innebär. 

Prioriteringar. Framöver är det endast tre punkter som ska cirkulera i min hjärna. 
1. KÖRKORT. 
2. DIET
3. SKOLA 
Fall allt ska gå ihop innan sommaren är detta mina tre grundpelare, kommer att vara tvungen att välja bort saker pga av detta, kommer tex kanske inte kunna träna 7ggr/veckan etc. 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0