Fitness center - Jamaica


Några bilder från ett träningspass jag och min syster gjorde på hotellets fitness-center på Jamaica. Vi var där vid några tillfällen och tränade, bästa var att springa på bandet med havsutsikt! Men oftast var det tidiga morgonpromenade och några styrkeövningar på terassen som var våran träning där. Längtar tillbaka! 
 
Dagen före min 18-års dag (hade barnband som jag fick byta ut när jag fyllde) var jag på gymmet, hinner kanske vara där 5min innan en vakt kommer fram och säger till min syster "I'm sorry, she can't be here she have to be over eighteen" Min syster försökte förklara att det imorgon var min födelsedag men det spelade ingen roll och jag var tvungen att gå ut, var så himla arg där och då men i efterhand kan det kanske ses som rätt kul.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0