dagens träning - 23/2


1. Front squat. Du håller vikten framför dig i rackposition och gör en helt vanlig squat, video. // 2. Axelpress. Pressa vikten från axlarna uppåt till fullt sträckta armar, video. // 3. Upphopp. Ta i marken och hoppa rakt upp i luften. // 4. Sumodeadlift highpull. Stå brett och ett smalt grepp om stången, (bredare med fötterna och smalare grepp om stången än på bilden skulle jag vilja säga!) och dra stången upp mot hakan, video. // 5. Thrusters. En blandövning utav frontsquat och axelpress som du sätter ihop till en övning, video. 


 Söndags träning är väl det bästa. Idag blev det cx-worx och sedan x-fit (på bilden ser ni dagens WOD, intervaller) Båda passen är väldigt effektiva och herregud vad jobbigt det var idag, fick verkligen kriga mig igenom x-fiten men med lite vilja så går väl allt!
 
Skäms lite över hur dålig jag blivit på att lägga upp träningsinlägg sedan jag kom hem, men ska bättra mig!
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0