CUT AND PASTE INSPIRATION - GÄSTBLOGG


Hej, Tjena, Hallå!
Frida Matsson här, Johannas kära väninna som det så fint heter, som hon lyckas stå ut med dag ut och dag in fem dagar i veckan, låter det inte alldeles underbart? Hur som helst så är Johanna solstrålen genom alla skoldagar, vissa tyngre än de andra men attans vilken tur jag har som har en sådan fin vän bredvid min sida som jag senare kommer att få springa ut tillsammans med och ta självaste studenten med, det är en skräck blandad känsla att faktiskt få gå ut skolan och börja alla livets äventyr men det innebär ju sorgligt nog att man inte får träffa den här energiknippen varje dag.. Fast vem vet? Kanske är det jag och fröken Lundgren som sitter i lärarrummet till stylistlinjen om några år?

 
Slut på gulligull, dags för inspiration till ER! 

 

Idag finns allting på internet för att finna inspiration, visst är det enkelt? bra? fantastiskt? Vi har allt från bloggar, weheartit, tumblr. MEN, jag är ju en liten pysseltjej och har ett tips till er.. Traska iväg och köp en ’‘pärm’’ med tomma sidor, ta fram alla gamla som nya tidningar du har, och nu börjar det roliga. 
Hitta de snyggaste bilderna, tipsen, kläderna/outfitsen, citaten, klipp ut från tidningen och in i din alldeles egna inspirations bok. Skriv datum och gör detta när du känner för det.
Det är så roligt att sedan efter månader, år (?) att kika tillbaka i den här boken du själv skapat. 
Hoppas ni gillade denna variant av gästbloggning så kanske vi hörs snart igen!
Pussar och Kramar
http://fridamatsson.myshowroom.se






 
 
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0