20/2-2014


 Att det ska vara så klurigt med en bra inledning, hej på er, tjenare, aloha! Det finns så många fraser ändå står det så himla still i huvudet på mig. Så still att det är lika svårt att fortsätta på detta påbörjade inlägg, men! I will try. 
Dom senaste dagarna har jag känt sån power för att i nästa sekund känna mig helt worthless. Så mycket blandande känslor, som jag egentligen bara tror beror på att jag inte kommit tillbaka till rutinerna som vanligt och varken sömnen, skolan, plugget eller träningen har riktigt klaffat. Ska sätta mig och finslipa mitt CV och sen öppna min kalender för att förmodligen underlätta det lite för mig själv inför kommande veckor samt skriva in alla dessa viktiga datum som kommer framöver. 

Förövrigt är jag så himla sällskaps-sjuk. Länge sedan jag kände sånt behov av en extra kram eller någon att sova brevid. 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0