skolmåndag


Nu har jag inte bara lovat mig själv utan även några utav er att ta tag i skrivandet igen! Så i samband med skolstart kan väl inte det löftet komma mer lägligt? Så hej! Hoppas ni mår lika bra som jag. Mitt sista sommarlov ligger nu bakom mig men ack vad underbart det har varit, men inte blir det några sura miner bara för att skolan är igång inte, nu mera går jag tydligen i trean, sista året på gymnasiet. 

Vaknade upp brevid Emma imorse och strax efter nio var jag tillbaka innanför väggarna på Plus. Var ett kärt återseende med både lärare och klasskamrater, det sägs att sista året ska gå fort men jag är lite rädd för att det ska gå alldeles för fort, finns ju knappt ord som förklarar hur tacksam jag är över allt min skola ger mig. Har redan fått en utmaning kastad på mig, hur kul? fantastiskt? är det inte när alla tre stylistlärarna varit överens om att ge mig en stor roll i ett kommande event, mig av alla. Anledningen? Dom tyckte att jag varit med så mycket och visar drivkraft till utmaningar och utveckling och detta ansåg dom var mitt nästa steg i utvecklingen, haha och nervöst håller jag med! 

Efter skolan åkte vi hem till Frida där vi hade en reunion med picknick och mys. Vi ses allt för sällan alla fyra (Jag, Sara, Lovisa och Frida) men vi har det alltid lika roligt! Mitt "hej och nu kör vi igång igen" inlägg blev väldigt många rader. Nu ska jag krypa till sängs, imorgon väntar morgonträning innan skolan. Puss! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0