första veckan i trean


 Första skolveckan avklarad och ännu finns det ingenting som kallas skoltrött. Jag tycker att det är fantastiskt att vara tillbaka och ser så otroligt mycket fram emot allt som det här året har att erbjuda, mitt sista år. Det är så otroligt hur mycket jag har utvecklas om människa under gymnasiet, känns som det var nyss den där osäkra sextonåringen klev in genom dörren på Plus för första gången, samtidigt som jag idag med handen på hjärtat kan säga att jag knappt kände henne. För idag känner jag mig själv bättre än någon annan och jag har blommat ut. Det är min tid i livet att vara egoistisk, med det menar jag att varenda chans ska jag ta tillvara på, jag ska utvecklas och sätta mig själv i första hand.

Kom ihåg det ettor! Det kanske är svårt till en början att hitta sin plats och att hitta sig själv i en ny tillvaro. Men stå på er och våga ta för er, för det här kommer bli den roligaste och mest lärorika tiden i era liv! Trust me!

PS. Kika in om en stund, så ska ni få se på nyheter!
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0