efter en vecka igen.


Efter ännu en vecka skriver jag några rader för att uppdatera er om livet. Åkte förra onsdagen och tillbringade några dagar i Rättvik, bodde i husvagn precis vid Siljan, drack vin och träffade folk. Även hunnit med att vara barnvakt till Nemo en kväll, legat på stranden och försökt vara så insatt som möjligt i skogsbranden som pågår och som vi blir påminda om såfort vi går utanför dörren här hemma. 
 
Vi är redan i Augusti och dagarna bara flyger förbi, snart, alldeles snart börjar skolan igen och faktiskt ska det bli skönt att komma tillbaka men först ska jag ta vara på dom sista två veckorna och fina stunder är inplanderade för att förgylla denna underbara sommar ännu lite till. Idag har jag iallefall varit till Kupolen med min syster samt inhandlat grejer inför kräftskiva på lördag som jag är bjuden till, under kvällen åkte jag till gymmet där jag körde CX och zumba. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0