vitt och leo


-Invigde vita jeansen för i år och visar gärna upp min kappa som jag tycker om SÅ mycket. 
 
Har några intensiva dagar bakom mig! Både i fredags och lördags var jag ute på sminkjobb, dels med en frilansare från Face Stockholm och sedan även med Make up store inför en visning på liljan. Båda kvällarna gick jag från dags-makeup till kvälls-makeup på tio minuter för att sedan dra vidare på 18-års fester och även en krogenrunda hann vi med.
 
Men nu är det tisdag, jag slutade tidigare än vanligt och ska strax sätta igång med lite körkortsplugg (äntligen motivation!) samt kika lite på en trendspaning innan jag åker till gymmet för att köra step up  och förmodligen även lite kondition. Ska skärpa mig angående uppdateringen, men ibland kommer livet i mellan.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0