påskhelgen


Har haft en otroligt fin påskhelg. Tänkte dra en sammanfattning och så slänger jag in några få bilder! 

Skärtorsdagen - Åt påskmiddag hemma tillsammans med släkten från Stenungsund som varit på besök över helgen. Bestämde mig sedan för att sätta mig på 21.17 bussen till Elise väl där bestämde vi oss för en spontanutgång på Etage, 95orna fick support på student kick off'en som förövrigt var riktigt rolig! Kort och gott var det en lyckad kväll. 
 
Långfredagen - Blev kvar i Falun hos Elise och Jesper, vi var skapligt sega hela dagen men till kvällen agerade jag singel på en parmiddag där vi grillade, spelade spel och hade det trevligt. Haha, föralltid femte hjulet. 

Påskafton - Åkte hem och blev därefter upphämtad av Rebecca, vi gjorde oss ordning, förfestade tillsammans med Thess innan vi drog på 20-års fest i en lokal i trakterna. Många nya ansikten och dans fram till fyra tiden. Ja, vi var ganska nöjda trots allt! 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0