only time


Idag är nog första dagen under det här lovet som jag i princip inte rört ett finger eller gjort någon som hellst nytta (förutom att jag städade hos mormor samt lunchade tillsammans med henne..värdefullt!) Annars har jag bara suttit i solen, legat med huvudet på kudden och vandrat runt i myskläder, men visst är väl även det okej? Nu har jag precis krypit ner i sängen brevid katten, tänkte slå på ett missat avsnitt av top model och sedan sova. Tänkte börja min lördag imorgon med ett X-fit pass på morgonen men förutom det är helgens planer är enbart: Körkortsteori, som faktiskt inte är så hemskt tråkigt när man kommit in i det. 
 
Tänkte att jag skulle svara på lite frågor som ramlat in under morgondagen, så om någon har någon fundering eller fråga i stundens hetta så tycker jag att ni ska passa på att ställa den nu! Puss 

Kommentarer
Anonym

Vad ser du mest fram emot just nu? Vad har du för planer inför sommaren?

Publicerat: 2014-04-28 Klockan: 22:42:00

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0