..Ännu en måltid


..Ännu en måltid, jag med egna händer lagade tidigare i veckan. Ser det inte helt otroligt gott ut? Jo, det vill jag lova att det faktiskt också var!
 
Dåså, då hade vi landat på lovets sista dag, förutom att jag dom senaste dagarna fått brottats med magkramper, samt både somnat och vaknat i fosterställning i hopp om att lindra smärtan har mitt lov varit fantastiskt på alla plan! Har hunnit med allt jag velat + lite till, sen har ju vädret minst sagt varit på våran sida! 

Hoppas att all form av magsmärta kan hålla sig undan nu, ser nämligen fram emot att få träffa tjejerna imorgon, lite planering inför Valborg står framför oss och förmodligen väntar en hel del skratt och skvaller också kan jag tänka mig! Känner lite abstinens efter dom när vi varit ifrån varandra hela lovet! 





Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0