1 april 2014


Dagens aprilskämt var väl att jag skulle plugga på eftermiddagen, det slutade istället med en lite tupplur innan träningen som förövrigt gick bra! Var kul att testa på något nytt (inte kört step up sen många år tillbaka) Efter detblev det lite övningkörning och nu har jag precis kikat klart på biggest loser, för er som vet hur insatt jag var förra året.. Räkna med att det kommer vara likadant i år..

Imorgon är det onsdag och jag slipper faktiskt sätta mig på bussen emot skolan, ska ha körlektion under dagen så är lika bra att stanna hemma, men inte ska jag vara lat för det! Tänkte gå upp i skaplig tid för att få två träningspass gjorda under dagen, plugga och även övningsköra innan körlektionen. Hörs mer imorgon! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0