modeller/fotograf?


Söker "modeller" för hår/smink styling framöver!
 
Har nämligen tänkt att jag ska börja arbeta med en portfolie och för att detta ska bli möjligt kommer jag behöva frivilliga som kan ställa upp och sitta modell för mig! Ni behöver alltså inte känna "men jag är ingen modell"(Alla ni är så FINA!) utan tycker ni att detta verkar roligt, hör av er!! Om inte annat så för min skull.
 
Har även tänkt om det kanske finns någon där ute som tycker om att fota och kanske också vill jobba på en portfolie eller bara fota för intresse, skulle nämligen tycka att det var underbart om jag kunde få komma i sammarbete med någon så vi tillsammans båda kan få ut någonting utav detta!
 
PS: Ni som redan visat intresse kommer jag självklart räkna in i detta!
 
Men som sagt. Är ni intresserade (våga!!) Kan ni kontakta mig på facebook, här eller på 0763871796
 
 

Kommentarer
Linn A Jans

JAG VILL! Kan ställa upp som både fotograf och modell! ;)

Publicerat: 2013-09-23 Klockan: 22:55:31
URL: http://linnajans.blogg.se
Veronica

Hej Johanna! Om du inte har tillräckligt många modeller än så tycker jag att det skulle vara jätte roligt att vara med. Om du vill....

Publicerat: 2013-09-24 Klockan: 08:52:17
Gina Bäck

Är väldigt intresserad av att fota :)

Publicerat: 2013-09-24 Klockan: 11:03:35
URL: http://ginaback.blogg.se/
Sofie Stille

Skulle vilja fota! :)

Publicerat: 2013-09-24 Klockan: 23:45:11
Wilma Orr

Jag ställer gärna upp och fotar! :)

Publicerat: 2013-09-27 Klockan: 19:38:50
URL: http://frokenorr.blogg.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0