2 September - end of love story


Vi avslutade allting på riktigt igår, även fast det varit över så länge. Det var så mycket enklare att tro att allting skulle falla på plats och bli bra igen än att vara tvungen att inse att det var dags att släppa taget. När man har kastats omkring i lång tid var det så skönt att hitta en människa som han, som verkligen tog mig för den jag är.  När jag hade honom i mitt liv kändes det som alla trasiga bitar av mig på något sett föll på plats och jag kände mig hel med honom. Han blev så mycket för mig på så kort tid, och sen plötsligt var det över. 
 
Mår bättre idag, trots att halsen fortfarande gör ont. Segt. Imorgon ska jag ta mig tillbaka till skolan, kikade på planeringen inför HT och ni ska se hur vårt idrotts-schema ser ut, blir alldeles sprallig i kroppen. Annars då? Varenda helg i September är fint planerad och jag hoppas på att vara tillbaka på gymmet innan helgen. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0