18 september - legday


Vet ni vad jag gjort idag? TRÄNAT! Så skönt, nu får vi hålla tummarna tillsammans för att förkylningen håller sig undan ett bra tag framöver. Sista lektionen i skolan var idrott då körde vi bland annat lite backintervaller och satan vad det brände i benen. Sen åkte jag direkt vidare till gymmet, sprang 3km och fortsatte sen med legday, mina ben var skapligt eller sjukt skakiga när jag åkte därifrån. 

Försöker dock ändå ta det lugnt och inte gå in för hårt nu i början, utan får ta det lite steg för steg är livrädd för att ramla tillbaka på ruta 1 igen. Men nu är jag på spåret och ni hänger med som vanligt. Puss

Kommentarer
Anonym

du äger!! kram

Publicerat: 2013-09-19 Klockan: 20:01:17

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0