utmaning #four


Jag ursäktar uppehållet som blev förra veckan med utmaningen! Men vi kör på nu igen. 
Testade ni några nya recept? Blev dom bra? Dela med er utav dom! 
 
Jag ska faktiskt vara helt ärlig i detta & säga att jag faktiskt kom helt av mig, som jag sa var jag väl kanske inte någon naturbegåvning i köket och gör mest det jag redan kan, och tyvärr fortsatte det på samma spår.. Så skärpning på mig vill jag säga!
 
Därför delar jag med mig utav två recept som min syster skickade till mig, (hon kör lchf, men vem säger att man inte kan testa detta för det?)
V:43 Utmaning 4 - Kör en ny träningsform.
 
Alla har nog sin egen träningsform som man tycker är roligast och bekvämast för en själv, det kan vara promenader, löpning, gym, olika pass osv. Något som är viktigt när man tränar är att man hela tiden utgår ifrån sig själv och sin egen kapacitet vad personen brevid gör har ingen betydelse för du tränar för din egen skull och inget annat! 
 
Men denna vecka tänkte jag att utmaningen skulle vara att våga gå ur sin lilla "trygghets-bubbla" Testa något man aldrig kört förut eller något man kanske inte tidigare gett en ärlig chans. För jag anser att man måste utmana sig själv lite för att komma framåt, man är starkare än vad man tror och det är precis det vi faktiskt måste bevisa för oss själva.
 
Brukar ni i vanliga fall promenera? Ja, men testa då att springa i ett tempo som känns okej, man kanske inte kan springa hela rundan direkt men man märker ganska fort hur det kommer gå bättre & bättre och man kommer längre. Eller ett annat exempel: Du vågar inte gå på det där passet för du tror att alla dom som kör är så starka och du kommer inte orka, du kommer vara osäker och ALLA kommer kolla på dig. Nej nej nej och åter nej, som jag sa tidigare alla kör sitt eget race så det borde du också våga göra!
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0