tomorrow


1. Förra årets halloween-sminkningar. 2. Tre hjärtevänner, känns tomt i skolan utan dom två till vänster. 
 
Imorgon hittar ni mig i någon utav galleriorna på stan i Falun. Jag ska nämligen stå på podie och göra en makeup på Matilda som går i ettan, älskar när fantasin får flöda utav sig själv och när det kommer till halloween sminkningar kan egentligen ingenting gå fel, så ska bli riktigt kul!
 
Sen kan vi diskutera det här med att jag egentligen fått lov (hade praktik en lördag så fick vara ledig en fredag) Men istället för att ligga kvar i sängen och sova imorgon så kliver jag alltså upp och åker till skolan för att vara med på detta event, men brinner man för något så gör man! Haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0