nionde oktober


-Några bilder från senaste veckan-
 
Onsdag, började min dag på trafikskolan,körskolan,bilskolan eller rättare sagt TrafikCenter och gjorde riskettan och efter det bokade jag även in min första körlektion (livrädd, hehe) Nu är jag i full gång med städande utav rummet, att ha en bekväm omgivning kanske är en bra start på att få mitt liv lite mer stabilt efter att ha haft kaos i kroppen ett flertal dagar. Någon skrev på twitter "Det känns som jag stängt av mig själv och låter mig inte vara sårbar längre. Finner inga känslor. Känner mig tom" Har försökt hitta ord på det jag känner och det där var nog dom orden som lyckats träffat bäst än så länge. 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0