Känslor som tar över


Kroppen är överfull utav känslor som jag knappt vet vad jag ska göra av. Jag borde skriva, försöka formulera allt som sitter inom mig men just idag finns inte tiden till det. På tal om tid! Jag pratade med en lärare om att jag i vanliga fall brukar tycka att perioden mellan sommarlov och höstlov brukar vara evigheter men i år har det gått så otroligt snabbt, till svar fick jag "Du kanske har mått bättre i år och tyckt saker varit roligare" Och vad rätt hon hade!
 
Fick sova ut imorse, tisdagar är så extra underbara på det viset. I skolan planerades höstlovet till fullo, ser verkligen fram emot så mycket som händer nästa vecka! Nu under kvällen har jag varit på gymmet, körde slut på magen under ett core-pass och sedan körde jag ben/rumpa i gymmet. Nu borde jag verkligen försöka sova. Godnatt
 
Påminn mig att jag ska lägga ut mitt träningsprogram för ben/rumpa samt att jag måste tillåta mig själv att sätta mig ner någon timma och försöka finna ord på allt jag känner. Påminn mig om det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0