Storvik Tors-Sön


Var alltså i Storvik Torsdag-Söndag hos Daniela och jag hade det så otroligt bra! På torsdagen när jag anlände laddade vi upp med lite gott och låg framför film samt pratade sent in på natten tills jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Fredag mötte vi upp Emma och åt mysmiddag i Sandviken innan vi till kvällen åkte på halloween-party 3 i Gävle och under lördagen hann jag med att träffa Kevin en sväng och sedan spenderade vi kvällen på gymmet (Jag & D är väldigt likatänkande gällande träningen, mina brister är hennes styrkor och tvärt om. Känns verkligen som vi kan dra nytta utav det och aj aj aj vilken träningsvärk jag hade i söndags!)
 
Kort sagt hade jag ett par underbara dagar! Ni är väl SÅ bra tjejer!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0