söndag i ära.


Helvete vad lovet gick fort! Imorse vaknade jag upp brevid Daniela som jag även gjorde föregående morgon och morgonen före det, gjorde lite frukost och myste sedan ner oss i sängen igen framför Vampire Diares men vid tre tiden satt jag mig på tåget och tackade Storvik för denna gång (mer om detta i senare inlägg) Åkte sedan direkt vidare till gymmet och tyckte att det kändes kul med något nytt så testade yoga, har ju fått en crush på crossfit och då hör det till att även vara smidig så med dom tankarna i bakhuvudet tog jag mig igenom passet trots att jag egentligen föredrar något mer högintensiva pass, hehe. Ja, sen har jag pussats med Tuva, legat i badet, gjort rent penslarna och kollat på favoritprogramet. 
 
Imorgon väntar mig ännu en lång dag, så dags för mig att krypa till sängs och än en gång: Vilket underbar lov!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0