smygtitt


En video från genrepet i fredags. Att observera: Bara ett tema utav sex/bara genrep/alla modeller är inte klara. 

Tror ni jag haft en underbar helg eller? helt fantastisk! Modellerna blev så sjukt fina både med smink, hår och klänningarna var helt underbara, vi jobbade omkring kändisarna och det hände någonting hela tiden. Självklart ska jag visa er så mycket som möjligt från dessa två dagar, jag har en del snapshots och sen när jag får tag på bättre bilder ska ni även få se dom. 

Annars då? Ganska utmattad ändå från hjässan till tossingarna skulle jag säga. Idag har därför varit en skapligt lugn dag, men det behövs självklart också även om jag föredrar liv och rörelse. Ska göra ordning lite te nu och invänta bron som börjar kl 21, bara att ladda om för ännu en skolvecka. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0