bara skriver på


Okej, det är dags för mig att skriva några rader. Vi är halvvägs till helg igen vilket självklart känns underbart! Måndag och tisdag spenderade jag i min säng med magvärk, sov mest men hann även med att kika på lite filmer.
 
Idag var det åtminstone dags att återgå till skolan hade saknat mina favoriter så det gjorde mig gott att komma tillbaka, direkt efter skolan åkte jag och körde ett bodypump pass och sen dess har jag gjort klart två stora arbeten (finally!) Klappar mig själv på axeln och får även vara ledig imorgon då det är restdag och jag nu fått in alla uppgifter.
På tal om att vara ledig imorgon, fick precis i denna sekund ett mejl av min mentor "Fy f-n vad bra du är Johanna!!! Nu kan jag lägga mig och sova gott ;) Trevlig helg" Har verkligen inte trott på mig själv när det kommer till skolarbetet den senaste månaden, typiskt mig att när det blir för mycket skolarbeten på samma gång så lägger jag av istället för att ta tag i det, så det värmer lite extra i hjärtat när man har lärare som tror på en, hjälper och motiverar! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0