20/11


Så frustrerande när man som jag skrev ett ganska långt och tänkbart inlägg igår som på något vis inte blev publicerat, önskar att jag kunde formulera ihop det ännu en gång men vet inte riktigt hur det skulle gå till. 
Iallefall! Onsdag, hade sovmorgon till ett(!!) Ja, det var helt underbart! Innan jag satt mig på bussen hann jag även förbi hos min älskade mormor och gjorde lunch till henne, antar att det var dagens goda gärning.
Efter skolan blev det ett bodypump pass, åh blir så besviken att mitt skolschema+träningsschemat gör att mitt favoritpass alldeles för ofta hamnar i kläm och jag blir lidanade.. Har känt att det varit lite dåligt med träningspepp här på bloggen senaste veckan, tror både jag och ni behöver det? Så det kommer! 

Imorgon blir det dock inte lika lång sovmorgon eller rättare sagt ingen sovmorgon alls, ska nämligen ha utvecklingssamtal redan kl 08.00 imorgon bitti, men det är sånt man få ta. Sen har jag tänkt övningsköra, köra x-fit och sen får vi se hur resten utav dagen faller på plats. Natti! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0