you make me feel so alive.


Fem saker som gör mig hög på livet.
1. Träning. 2. Min helt underbara familj. 3. Sommar i luften. 4. Finaste vännerna. 5. Smink och skönhet i sig.
Kände för att dela med utav det överflöd utav positiv energi som sprudlar i kroppen på mig idag. Det är viktigt att stanna upp i vardagen, titta åt vilket håll man är påväg och vad det leder till. Under dom senaste månaderna har jag fått bytt spår så många gånger, men äntligen känner jag att jag är påväg åt rätt håll, känns fantastiskt minst sagt.
 
Efter min första dag på praktiken (mer om det sen) jobbade 10-16 åkte jag hem och slängde på mig träningskläderna och begav mig till gymmet, körde favoritpasset och imorgon kan jag lova träningsvärk i både axlar och bröst!
Fick en kommentar för några dagar sedan om att jag skulle visa lite närmre vad jag äter en hel dag, alltså frukost,lunch,middag alternativt mellanmål och det är något jag lovar att fixa så fort tiden finns till! Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0