yesterday + today


Igår var jag tillsammans med Sofia barnvakt till lillprinsen. Vi var nere i Säterdalen, käkade picknik och lekte. När vi kom hem efter nio tiden gick vi ut och sprang ungefär 5,5km, har varit lite anti tidigare till att springa med andra, (vill helst köra mitt eget race) men det gick bättre och var mycket skönare än förväntat. En bra vän, med samma vilja och att pusha varandra när det går segt. Ja, ett tips till er som tycker att det är svårt att ta sig ut, hitta någon att springa tillsammans med!
 
Idag har jag gjort NP i matte. Haha! Inte ens värt att nämna hur det gick.. Kom hem tidigare, sov en stund och åkte sedan till gymmet, började 20min på crosstrainern och körde sedan easyline,core och zumba.
Nu sitter jag och kollar på biggest loser, ska ladda upp med några inlägg. TTYL
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0