söndagsångest


Gud vad jag önskar att jag bara kunde åka iväg en vecka eller två. Slippa alla måsten, slippa allt skit som kretsar kring mig och mitt liv, hinna tänka, se nya platser, andas ren luft, och träna i värmen. Några bilder från resan jag gjorde tillsammans med mina systrar i Augusti, vi var på Malta och jag längtar tillbaka.
 
Idag är det söndag. Söndag = söndagsångest. Under långhelgen som varit borde jag ha pluggat, borde räknat några mattetal, borde gjort klar stilanalysen och det är bara några av dessa måsten som jag BORDE ha gjort.
Jag begraver dom tankarna längst bak i huvudet några timmar till. Ska strax åka och träna. Puss

Kommentarer
Amanda

Riktigt bra blogg! :) har precis opererats så har träningsförbud i 10 dagar. Eller hårdtränig iaf. Så försöker värma upp nu med promenader och läsa och skaffa inspiration! :) fastande för din blogg! Hoppas du fortsätter och lägger upp lite före å efter bilder. Sånt taggar mig så mycket! :) kanske vet du någon bra blogg med mer inspo!? :) för nu vill jag bli stark, snygg och hälsosammare! :)

Publicerat: 2013-05-12 Klockan: 14:34:27
URL: http://Amandamarks.org

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0