one more change


Jag sa ju åt er att ni skulle lägga shortsen på minnet, här har ni anledningen.
-
Till vänster ser ni en bild tagen i Januari, (tränat + kosten kanske 2veckor?) då hittade jag dessa shorts, testade i strl S men dom var alldeles för tajta & jag kände mig inte alls bekväm. För snart två veckor sedan hittade jag shortsen igen och bestämde mig för att se hur dom satt nu. S var alldeles för stora vid det här laget och XS fick följa med mig hem.
Men det jag vill komma fram till. Hur gick detta till?

Kommentarer
.

Suuuper duktig!! Men skulle du inte kunna skriva ett inlägg om hur du äter under en veckan ungefär, från att du vaknar tills att du går & lägger dig igen?:-))

Publicerat: 2013-05-22 Klockan: 07:58:17
.

Suuuper duktig!! Men skulle du inte kunna skriva ett inlägg om hur du äter under en veckan ungefär, från att du vaknar tills att du går & lägger dig igen?:-))

Publicerat: 2013-05-22 Klockan: 07:58:41

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0