och du ska veta att du är värd så mycket mer


Modevisningen vi sminkade för imorse gick jätte bra. Var en rolig rödtråd genom alla modeller och en fin stämning. Samt var det riktigt roligt att modevisningen ägde rum i sk8board parken. Ja, det var riktigt kul helt enkelt! (kommer bilder) 
 
Nu inväntar jag Eurovision song contest. ÄNTLIGEN! Alla som känner mig vet vilken fantast jag är gällande detta. Dock saknas en bästavän eller en kille att ligga i armarna på. Blev som sagt inte att åka iväg ikväll som det var planerat, men vad tusan jag klarar mig fint! (läs:känner mig sorglig & ensam) Men har ringt hit min syster så förhoppningsvis dyker hon upp och håller mig och mamsen sällskap. Missförstå mig inte, jag älskar att spendera tid hemma och tillsammans med min familj. Dock gör det ont att titta tillbaka på kvällar som dessa, för vem spenderade jag dem med?

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0